Usklajena je bila lokacija nad predvidenim krožiščem na cesti Šentjur–Šmarje pri Jelšah. Sama pregrada Šmarje je na južni strani vpeta v zahodno brežino predvidenega krožišča in obvozne ceste skozi Šmarje in nato poteka vzporedno ob cesti Šentjur–Šmarje pri Jelšah v dolžini cca 70 m kjer se izravna s terenom na koti 241,5 m.n.m. Na severni strani pa pregrada poteka prečno na strugo Šmarskega potoka in se izravna s terenom na koti 241,5 m.n.m., nekoliko pod nasipom železniške proge. Za povečanje poplavne varnosti v občini Šmarje pri Jelšah je bilo potrebno preučiti možnost izgradnje suhega zadrževalnika Šmarje na Šmarskem potoku pri Šmarju. Pri hidrološki analizi so ovrednotene vrednosti teoretičnih visokih vod z verjetnostjo nastopa 1 % oziroma s povratno dobo 100 let za pregradni prerez na Šmarskem potoku nad predvidenim krožiščem na cesti Šentjur–Šmarje pri Jelšah in predvideno obvoznico Šmarja pri Jelšah. V pregradnem prerezu je bilo potrebno določiti visokovodne valove s povratno dobo 100 let. Visokovodni valovi služijo za izračun potrebnega volumna za zadrževanje visokovodnih valov v zadrževalniku in vrednotenje vpliva pregrade na dolvodne odtočne razmere. Za zagotavljanje varnosti pregrade pred prelivanjem so bili ovrednoteni še visokovodni valovi s povratno dobo 5000 let.